Två outfits från veckan!

1.




2.




Älskar min nya pälsjacka, ni får bättre bild på den sen!
Förövrigt har jag vart istan idag igen för fjärde gången den här veckan. Träffade ett par super saknade tjejer vid namn clara, ida , becca och dullie. Vi fikade och tog en shopping runda.
Mycket bra tjejer dedär!

Har även träffat mina bästa vänner jessica, bellie och millis den hära veckan som sara skrivit nedan, Bra dagar!
Imorgon verkar dagen löst sig nogorlunda trotsallt? Antar att vi inte är dom ända som blev utan fest i sista sekund när allt blev inställt.. bläää säger jag bara! Men goda planer på G. Fixade även nyårsoutfit i sista sekund idag som jag ska klippa och trixa lite med själv. Dumma rean gör ju så att man ingenting kan hitta!!! löve norrköping

Snart kommer sara och milla hem hit, ska skära in millas löshår då och ljusa upp mitt hår. Igår klippte jag föresten philles hår
(förlåt om jag stava ditt namn fel och förlåt om du är missnöjd HAHA). Tycker grabbens hår blev bra trotsallt :)

MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0