Something new.





Bild 1. Linnet är från h&m 249 kr (köpte det samma dag jag åkte till Egypten), Shortsen är från modekungen, (fick de av min älskling som jag skrev i inlägget nedan  och jag älskar dem <3), Svarta armbandet - Fick de av min storasyster bl.a och hon har gjort det alldeles själv. söt!!, Detta hade jag på mig idag plus en svart cardigan över! Bild 2. Två halsband som jag fick med mig hem från Egypten! Bild 3. Ett armband gjort av tenn, jätte fint. Min pappa köpte det åt mig i Egypten, söt han är.

Nu kom Bella hit och snart kommer Jessica, myyys!
S A R A


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man inte få se en hel bild på den randiga tröjan? :)

2010-12-28 @ 21:12:59

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0