plugga ässet av mig med nutte


Anna och jag på fikan idag haha. bella, anna och jag skratta nog ihjäl oss och hade as kul haha.

Ligger i sängen med min nutte (kille) bredvid mig. Vi åkte aldrig in till stan efter vi käka utan har pluggat, sett bra på tv och myst istället. Nu har han hjälpt mig så himla mycket. så glad att jag har han hihi. Imorgon taggar vi ett gäng till att se Daniel Adams Ray på Hugo på eftermiddagen. vi köpte biljetter idag! ska bli så jävla najs! nu ska jag pussa på min kille som är lite fööör trött och sova, skola imorgon 08:00. gonatt med er bästa läsare!  / S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0