over my head




Dagens!
Inte kännt mig bra i dessa kläder alls idag men tog mig igenom skoldagen med bästa tjejerna i klassen efter de gick vi och sola en 22minutare! Hemåt tog jag mig och till stallet med, plockade upp bästa milla påväg hem och vi har nu ätit pizza som sara skrivit nedan. NU ser vi idol, kanske iväg sen who knows.
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0