oh mama mama mama I just shot a man down



Bild 1: jag, jessica och julie. Bild:2 fannyjessica, jag, julie och anna. bilder från idag

Skoldagen gick fort. hade engelskaprov på förmiddagen sen idrott-bad på eftermiddagen i centralbadet. vi fick sluta tidigare så vi tjejer sprang till äventyrsbadet och lekte i vattnet haha :D kändes som man var liten igen. sen basta vi ganska länge och prata massa. mötte upp carro på stan sen, vi fixa till ikväll och sen åkte jag hem. Åt nyss .. pizza idag igen. mamma köpte hem igen men vi har ljus tända överallt så matilda, mamma och jag hade det mysigt med prat också. / S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0