Oh lilla lady

Tja! Köttade iskolan idag med, efter de mötte jag upp girls på stan, vi drog oss ner mot nattklubb Hugo och mötte upp boys där daniel adams-ray vankades. Grym kille som kan sin grej , lite besviken på publiken dock då det var nästan bara vi i vårt gäng som skrek&applådera kändes det som :o .. Men hans låtar slår ingen och de märktes i publiken oxå, gillar dom starkt! Smått iriiterad på folk bara som säger att det sög men JAG vet att dom inte deltog i det hela mer än en gestalt i bakgrunden. För oss besvärade bara att alla människor var så långa, eller så var vi korta heeeh . När jag kom hem åkte jag till min käre ponny som skulle tränas. kom hem halv tio och har sett PH och annat nu, finalvecka nästa ju!!
Imorogn har vi Filmtema iskolan , dear john på f.middagen och nån random på e.middagen.
Känner mig inte så frisk nu host host så blir troligtvis hemma imorn , fridaaayyyy ju♥ Nae men dags att gå och lägga sig, sjukt trött efter stressig dag Dessutom är jag faktist på godväg att få min lunginflammation tebax så äter pencelin igen dagligen!GODNATT / MATILDA

sara , daniel och jag!
erkänn man blir sjuuukt iriiterad att man inte kunde lyckas se något bra ut när man verkligen ska de.... usch!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0