MOT LINKÖPING.


Milla  och  jag  för  antingen  ett  eller  två  år  sedan .  svårt  att  säga  : )

Har fått i mig frukost och en kompis till mamma har fixat med min nya tv. Nu ska jag fix amig lite fort sedan möter jag upp Milla så drar vi oss mot Linköping för att kolla shopping där. ska bli najs! Vi hörs hemma sedan med dagens outfit mm.
S A R A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0