minns det så väl, varför kärleken brunnit utav olika skäl.


FIN BILD, google!

Hejhej, ville bara säga med korta meningar att gårkvällen var bra och random, va på fest och jessica och bellie sov hos sara och mig sen. vaknade tydligen av att jag smekte bellas röv enligt henne , HAHAH!! Dom har dragit och kollat cup. Jag ska till min älskade ponny nu!
Hörs med bilder från fredag och lördag.
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0