indianas around my neck




Hitta ett av mammas gamla halsband som synns på bild1, lagom grymt för mig!

drog på en summeroutfit när jag kom hem från skolan, ville bli påmind till vi bär av till värmen! Passade på att knäppa kort också nu när min vita kropp äntligen fått färg och är acceptabel att visas.
hängde med bästa milla och sara ikväll. fastnade sedan här.skoldagen var soft men drama, tråkigt.
ska nu göra varm oboy och lägga mig isängen för att se film. jaaa! JAG SAKNAR MIN FAVORTI KILLE! men saris joinar madrassen, blir vi vakna till 3 inatt med kanske? twinie .
matilda

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0