Hustlers grab your guns, Your shadow weighs a ton, Driving down the 101


Dagens outfit. Harems, stor grå tröja, Klackskor (som ni inte ser), Skinnjacka, leopard halsduk, Skinnhandskar (som ni inte ser ) och ett pannband!

Sov hos min älskling Crille inatt som sagt, ett fint och gulligt inlägg la han även in inatt när jag somnade såg jag nu. hihi söt han är. Åkte in till stan på eftermiddagen med han idag så gick vi och sola. Sedan mötte jag upp Bästa Jessica och Bella så tog vi en lång fika på Coffee House. Pratade om allt och inget som vanligt he he och vi tog samma fika som vanligt he he. Åt nyss god mat med mamma, tony, matilda och jesper. Snart kommer Timmy och hämtar mig, matilda och jesper så åker vi in på bio + sanna och crille. syskonen med sina pojkvänner-kväll. Blir Narnia 3. Hörs när jag är hemma sedan! PUSS.
S A R A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0