Threepics







Hittade tre bilder ifrån i vintras. Jag är typ mega glad över att jag har en dator så jag hittar lite gammalt när jag kollar igenom den.  Idag blev det en pizza med sara. Det var väldigt värt och vi snackade på i ett par timmar. Nu sitter jag och kekar vindruvor och tänkte sätta på ett par filmer. 
Jag kan rekomendera Blood and bone & Man on fire väldigt mycket!

Det ska bli tråkigt att sova själv inatt, gjort det en gång detta lov. Och nu kommer den andra gången, Blir ofta sad music and beautiful films. Men så är det ibland, man behöver lite ensamtid ,) haha.  

Sara lägger nog in lite bilder ifrån idag senare. Glömde min kamera men klart sararara har det.

/Evelinaaaa


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0