Tippar&Tipsar!



Det här är två varor som Martina har designat själv! Sjukt fina ellerhur?
Gå in och se mer på hennes blogg här!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Martina

ÅHHH!!!!



Gullunge!!! tack :) Vad snällt av dig!!!



Absolut kan jag fixa det... gäller bara att hitta de perfekta fjädrarna ;) ska de vara hel beiga?

Vill du ha typ såna som jag gjort fast att alla fjädrar hänger på olika långa kedjor? och guld eller silver? :)



Du kan maila lite info om vad du skulle vilja ha om det är lättare. STOR kram



[email protected]

2010-08-10 @ 15:32:54
URL: http://martasmycken.blogg.se/
Postat av: Martina

Matilda. gå in på min vanliga blogg och kolla på bilden med fjädrar! giassar att du vill ha ljusare? de jag hittat är bruna typ =/ men ska leta på stan.. skit svårt att hitta beiga ;)

2010-08-10 @ 20:23:18
URL: http://martinaochinget.myshowroom.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0