saknar hosten lite

 

De har outfiterna saknar jag med hosten!  Imorgon blir en av mina sista shortsdagar tror jag, tycker att det borjar bli riktigt kyligt fram mot kvallen. Skolan borjar imorgon ocksa!!  puhhhhh. min linje tar kal pa mig, men inte ens ett ar kvar nu sa jag ska kempa in i de sista. Ska enda bli skont att planera och strukturera upp dagarna ordentligt igen!  ser aven fram till hastarna som ska hem till mig! yihu. Livet rullar och jag njuter valdigt mycket for tillfallet!

Augustifesten igar ocksa.  KLOCKRENT ROLIGTT!!! haha, akte faktiskt dit mest for att kopa branda mandlar men det blev sa mycket roligare an vantat. Nu kom precis pizzabilen. Ska ner och keka med nagra! imorgon aker jag hem foresten.

kram  Evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0