lördagssssbio! / sara


bella, jossan och matilda!



bella, jag, jossan och matilda


vi igään

efter att jag sagt hejdå till crille mötte jag upp de här girlsen. vi såg filmen eception, den var grym! slutet fatta jag naada av dock.. kom hem efter 12 snåret inatt och nu kom crille, jesppson och challe hit efter festen de va påoch de sover över här inatt. imorgon ska jag färga håret och lite mer . vi hörs imorgon! godnatt hoppas ni haft en bra lördag!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0