laugh it out .

 TRE TVÅ ETT ...

jag , katten , och ballen.



våra hoppbilder blev skitbra, fyfan sånt skratt man får med er mina rara HAHA, vi bjussar på denna♥ Vi var här i vasaparken ungefär en timma , pratade på , random fantiserade om mammor och såg busiga ungar som levde wierd life :)

katten och jag , vart en fika på espresso house, samt en donken-cola senare på kvällen!


ballen and moi


här satt vi tre nere vid lousie degéer och såg teater som sjöng många goa låtar, upptäckte norrköping på ett annat sätt och fick en promenad genom staden!
bilderna är tagna från tjejernas bloggar
Jag är förjävligt hungrig och deprimerad för jag e ensam, ensam som vargen i skogen..
Jag saknar sara nu :( När jag kom hem för två timmar sedan såg jag ett sex and the city avsnitt (ME LOVE!!) önskade att jag hade min lille twin här då för vi brukar se det tillsammans, har inte pratat med henne sen i söndags nu, lite läskigttt.
Baby kunde ju varit här också , Nae jag måste lägga mig nu, ska upp och jobba om 3 ½ timma. FYFAN!
Är inte tagg på slagg at all, Godnight!
/MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0