höstconverse

Klockan är ställd på 5:54. På något sätt tycker jag om när fyran är där, vet inte varför.. men varje gång jag ställer alarmet får 4:an vara där oftast! Morgondagen kommer förövrigt bli ganska stressig i stan då jag ska trycka in massor i schemat under skoltimmarna. Ut och äta lunch med en kille som jag faktiskt har saknat men inte träffat på sisodär 5 år? puhhhh vad tiden går snabbt, helt sjukt!  Han ska faktiskt skjuta upp flera möten för min skull. :)

Denna kvällen skulle gå åt till plugg mestadels, men nejjj jag hade helt glömt bort att jag beställde smörgostårta som skulle hämtas idag vid 5 för att min låtsaspappa fyller år idag och imorgon fyller både min syster och hennes barn! Men det ordnades och vi hade en trevlig ''fika/mat kväll'' med massa bild titt och pratande.

Nu lyssnar jag på Justin Bieber och bara tar det lungt. Måste sova, kommer aldrig komma upp imorgon, idag snooza jag i 1 timme och en kvart!! haha.


behös nya converse till hösten. Funderar på ett par svarta i skinn, riktigt snyggt tycker jag.
Kostar runt 1000 :- lappen


Detta är lite mer än ett år sedan. HAHA
ser ut som en likblek idiot!
Kläderna va det enda som satt rätt ;)

/EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0