en torsdag avklarad!







bild 1 och två är från skolan när vi hade en sugrörslek haha.
bild 3-5 är från i eftermiddags/kväll när jesper, crille, challe och jag åkte till eneby och hämta challes bil. på bild 5 visar vi lite av hur vi är hahah visst är vi söta?. bild 6 är här hemma när crille och jag käka donken. Kika in i bellas blogg hon hade lite bilder från skolan också :)

gick skolan till 2 idag. åkte hem till emelie med matilda så chilla vi i hennes lägenhet och girltalk osåå. sen gick jag ner till filmstaden och mötte upp crille, jesper och challe. så åkte vi till eneby efter godis-köp sen så skjusa challe hem mig och crille hit. vi har sett film och bara tar det lugnt. SKÖNT! nu blir det dusch. byee

/ S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0