bilder från ikväll /matilda

 


min drink , bartendern försökte göra ett hjärta haha




när vi hade druckit halva shotarna , fyheliske va dom brann i halsen , i was on fire!


min pluttibabe♥

fotoyp:jespers braiga mobil mohaah


hade mina kängor ikväll oxå ,im kind of like'em , bild tagen med min sugcam.

Anonym om 16 Månader idag!:
vart jobbar du? :)

svar: haha, brinks gurkor jobbar jag på , skiter ärligt va ni tycker , jobb som jobb =)


Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

sv. tackilitacktack!

hoppas ni hade bästa 16:månadersdagen igår, happy for u :') hör av dig när du slutar sen då så ses vi, miss ju too much! <3

2010-08-11 @ 14:14:01
URL: http://bellafelicia.blogg.se/
Postat av: Anna

Heej! Tänkte bara fråga vart du går ut och chillar och dricker. Vart i norrköping är det :)

2010-08-13 @ 13:50:23

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0