all work work


Bild på bellie , jag och lina när våran klass var i Romme tidigt i vår .

nu är sommarn borta här i sverige känner jag , fifasen va tiden gick fort, vad gjorde man? och sen när ska lixom vi 94:or börja gymnasiumet ?... Tiden går för fort det jag vill säga!
idag har jag jobbat , jag va skit duktig som var klar när johan kom och hämta mig med traktorn(HAHAHAHAH!!!!) shiet , imorogn blir det att gå upp kl6 på morgonen igen, oh i love this shit ...
/MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Sara och Matilda!



Ni gillar ju mode och smycken! Evelina också för den delen.



Har startat upp en blogg där jag säljer smycken!

gå gärna in och kolla :)



och kommentera. då skulle jag bli jätteglad!

2010-08-09 @ 17:20:27
URL: http://martasmycken.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, brinks gurkor

2010-08-09 @ 19:40:14

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0