voltvurparn?

Tja alla sötisar till blöggreaders. Jag kom precis in ifrån backen och mjo jag är heeeelt slut. Man tränar verkligen kroppen jättemycket! Jag ''avslutade'' min åkning med en rejäl vurpa/volt i ett hopp. Jag åkte liiiiite för snabbt och böjde benen och drog upp skidorna för att hoppa så jag hoppade ett antal meter för högt.. haha. Slutade med en volt och ner i skogen i en lerpöl.. Det kom fram flera folk och fråga om det gick bra, - de såg jätte otäckt ut, säkert att du inte brytigt något? Men nej, tyvärr det gjorde jag faktiskt inte! Känner att jag snart behöver åka med hjälm efter mina voltningar ;). Imorgon ska jag iallafall åka Sveriges brantaste backe! Så bra är jag gött folk.

Snart blir det tacos tror jag, godare med hemlagat än att bara beställa hem tycker jag, iallafall när man är borta! Kvällen kommer bli lugn med massa chips, popcorn, godis, läsk med mera!  Jag kommer nog även basta här i vår gulliga stuga! Det är faktiskt ett vardagsrum, kök, tre sovrum och två toaletter, bastu och ao allt som man brukar ha! Vi har även med oss playstation medmera så jag klarar mig jättebra!
Ett par bärbara datorer med! Synd bara att jag glömde mobilsladden, det går inte ansluta trådlöst genom mobilen, helkonstigt!

Nu fick ni mycket att läsa va?
Men det behövs med, lite text!
Nu ska jag fixa iordning mig och lite sådär.
Ni får min spotify playlist igen för den är ju så förbannat bra..
såå rätt
Bara att klicka på ''såå rätt''!

/
EVELINA!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0