gym




Hej på er solstrålar! så här skönt har jag :).

Vi har fått kommentarer om uppdateringen, men för det första är jag på semester och då tänker inte jag uppdatera 5 gånger om dagen. Utan jag njuter av solen/värmen och all god mat vi äter här. Sara och Matilda tycker jag därimot kan pallra sina arslen till blogg.se lite oftare ;) haha!

Idag har jag inte varit i solen en enda gång faktiskt! Det är så himla varmt ute och jag låg och brände hela dagen igår så jag är helt slut av värmen! Efter det här inlägget och lite mail till Sverige ska jag pallra mig ner till gymmet och träna Sedan blir det lunch (väääääldigt god mat!) och efter lunch, sova lite i solen.. härligt va?

Annars är allt bra med moi! Fredag idag och imorgon är det valborg. Hoppas ni får det kul allesammans. Jag ska ha det kul och mysigt här iallafall. Och snart åker jag hem också, det ska faktiskt bli ganska skönt. För jag vet hur mycket grejer jag har att göra när jag kommer hem. Ush inte tänka på sånt nu!

puss
/EVELINA



Hottemptations Kommentarer
Postat av: tess

en fråga vad hände med din lilla rakning på sidan som du höll på med ? :)

2010-04-30 @ 11:10:10

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0