fjällenhereicome

om ca 7 timmar åker jag till fjällen!
Jag har ingen sladd till min yber mobil så jag kan tyvärr inte lägga upp bilder ifrån dagen.
Men behöver jag säga mer än att solen sken så underbart bra?
Kanske lite synd att dra till ett kallare ställe nu? men naerå, mest avkoppling tycker jag.
Och vadå jag är ganska jättebra på skidor .. HAHA.


spola fram till 0:33 ;) HAHA.




Jag och Josefine för ganska exakt ett år sen!
Vädret var perfekt och mjo, inget att klaga på!
Vi tog oss nerför alla backar och bara levde livet där uppe


soo last year:







ben n' jerrys varje dag.. mums


haha så sjukt j*vla söta!

Vi hade det iallafall jättemysigt.
Nu blir det att dra upp med pappsen och syster-yster.
Men det är också helt okej! Lite segt att jag vakna nyss, funderar på att hålla mig vaken till 5? NEJ kommer jag inte orka haha.

Pussssis sålänge
/EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0