junijuliaugusti

LITE SOMMARMINNEN I BILDER IFRÅN 2009 JUNI, JULI, AUGUSTI.



så vilken låt passar bättre än denna?
hihi. summer!



agustifesten -09


älskade mina fräcka outfits förra året!


jag och caroline augusti tror jag


ett år sen


jesper och jag. Kollade massa bilder, siick't vad smal jag var då.
äckligt nästan. såg helt förstörd ut haha.


hela gänget i stan.. matilda, jesper, lorentz, sara, basse, jag
(DÅ började vi med spets tröjor och inte 2010 ;) )


ja och lorra


vi blev intervjuade och kom sedan på radion!


jag och sara åkte moppe en dag i ca 5 timmar
herregud vad händelserik natt haha!


smultronstället i söderköping stannade vi även till på!
sara jag jesper


sara och jag i sörping, mysigt!


evelina och evelina en tripp med några pöjkar för att bada!


hemma en sommarkväll med en av katterna. Mys!


Älskade håret och mina fina rosa naglar den här dagen! :)


Redan här började jag med att doppa äpple i choklad
SKÄMS på er om ni inte testat än ;D sjukt gott!


random bild bara.




lille, lille ceasar som fick följa med på mina joggingturer varenda dag.
sakna så himla mycket! ♥


skrev någon text om självförtroende i augusti
guuuud vad alla försökte trycka ner mig. hähä.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0