tisdag brush / sara

slutade skolan 12:50. då följde jessica med mig hem, vi har bakat solat och chillat.
senare i eftermiddags åkte jag på utvecklingsamtal.. har en IG varning i kemi. skit också! jag gillar inte kemi, snyft. kom nyss hem. mamma och jag stanna och handla. inklusiv vindruvor som jag ska snacksa på. ska börja bli nyttig. ett stort plus på det är att jag börjat gymma. jag och min vän bella tog starten igår. kötta sönder.


här låg vi på mitt däck, med musik och svull jessica och jag.


jessica sweetie :)


jag och jessica. ♥


jeppsson och teddy-hunden joina oss ett tag hihi.


jeppsson och teddy igen haha :D mina brushor.


jag på däcket.


bella på gymmet igår. BILDBEVIS KAN VI KALLA DET! ;)

igår efter vi köttat på gymmet då vi var döda typ haha. (måndag) kom crille till mig. han sov hos mig och jag har saknat honom!





Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0