Tack alla..

Jag vill bara säga tack till alla mina underbara vänner för fina sms, samtal och inlägg :)
Min födelsedag
vart inte som planerat fast det gjorde att ma birthday vart en rolig dag iställe :D
Tack för jätte fina presenter nära&kära hihu, ni får se senare vad jag fick ;)

Jag har festat sen i torsdags , något fel varje kväll haha men nu äre snart min & mina vänners kväll ihope...
Förövrigt sitter jag hos jesper nu, vi ska åka till pappa&farmor as soon, sen ska jag till pollen.
Ikväll blir det chill, antingen pipa med carro, skyan och robbin? Annars bastu och sola m jesper (:
Hare najs pusspuss på er <3


DET ÄR VÄRLDENS HÄRLIGASTE VÄDER UTTTTEEEE, ME LOVE ME LOVE!
btw, ber som vanligt om om ursäkt för dålig update men fan så körigt det är på dagarna för mig. huh


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0