skola, stan / sara

efter skolan åkte jag och min vän jessica in till stan och käka. donken hihi! sen satt vi i solen och sedan tog en fika på cupolen. ♥ jessica har tagit en massa bilder som jag snor av henne sedan hihi.
jag har två bilder från idag, kolla nedaan.


jag i skolan idag :) härlig outfit.


jessica och jag i skolan idag, soläään :) jag ser helt bländad ut dock..


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0