överraskning för pöjkarna / sara

igår (lördag) då jag fyllde år åkte jag in till stan med jesper, crilel och matilda. mötte evelina och sara där. hängde med upp till en fest med dom gjorde jag, sen följde crilel med hem och sov..
vi gick upp i em idag (söndag). åkte till pappa och käka mat. på eftermiddagen gjorde jag och Jossan våran överraskning för crilel och philip. vi tog med dom in till stan satte oss på en buss mot vilbergen. Vi bjöd dom på bowling and we'd a good time! :)

söndags kvällen:
åkte med jossan med 9 tåget ikväll hem. bytte om och mötte basse, jesper och matilda. vi åkte till carro där robbin och sky var med. sooofta. som matilda skrivit nedan.. :)
vi har sett en kött-skräckfilm nyss. ska sova snart tror jaaag.



basse och jag nu haha . ;)))))))) alla är haha. inparantes våran hum0r. alla är n0llerr


jag och fille på bowlingen.


filel, jossel, jagel och crilel innan bowlingen i vilbergen.


crilel och jag.


fille och jossan.



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0