Outfit /m

Tja ,Här får ni glädja er lite med cambilder på min dagens outfit, vårig och ganska chill .













ingen mascara idag, ny hårfärg, ny jacka, ny tröja under, nya armband, ny klocka, nya leggins (gråa leopard men synns inte), nya brillor.

Förresten idag har jag simmat och efter skolan åkte jag in till stan med lite grabbs och tvilling, kolla kläder och fika, träffade min mest saknade emelie som varit utomlands, hon e bäst, emelie gotto som hon i norrköping är känd för haha xd

Nu äter jag ostmacka, mumma hihu, blir att träffa pollen och pojkvännen idag trorja, vad gör ni? bästa väder fortfarande <3 Kram!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Vart har du köpt din jacka ?

Älskar eran blogg.

Läser denna massa gånger varje dag :D

Kram

2010-04-13 @ 19:28:11

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0