litehalvmuligdag


evelina today

hej hallå tisdag!

Min vän Sebastian åkte precis ifrån mig. Myspysigt. Idag har jag iallafall varit i skolan, en helt onödig skoldag då två lektioner var inställda och resten bestod av lite snack och okejokej, ett engelska nationella prov som sista lektion men innan, heeeelt onödigt! Så att gå upp vid 6 imorse satt inte så jättebra faktiskt.

Mamma hade grillat när jag och basse kom hem så vi käkade kyckling och pomme, hur gott som helst! Och nu ska jag sätta mig framför tv:n med lite plugg och försöka få någonting gjort där. Kvällen blir lugn för morgondagen kommer vara såååå himla jobbig & seg. Skola till 16:40, inte direkt den bästa dagen av de alla!

Annars så mår jag bra, hoppas ni också mår bra! Min outfit var inte så grymt snygg idag mer än ett håligt linne, adidas tröjja och vääldigt rippade jeans + converse och rosa jacka!

Puss/EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0