kendra basket


kendra wilkinson/  basket.

Jag vet nog ingen skönare tjej än henne. Älskar att kolla hennes program, klockren människa, verkligen klockren! Om ni har kanal E så kolla när de kommer ett program som heter KENDRA.

Det har jag gjort nu och sen har jag även kekat ett par mackor och så. Satt dyngbra! Och jag är inte ett dugg trött, så himla jobbigt är det. Jag vill bara sova så jag kommer upp ordentligt imorgon. För nu orkar jag inte gör ett sk*t när jag är uppe, dyngseg men endå pigg? ae ush.


lägger till..
http://video.se.msn.com/watch/video/nya-heidi-montag-poserar-i-bikini/ape21z7e

jag tycker heidi montag blev fin endå i sin ''nya'' kropp?
om ni bara visste hur goda mina mackor var förut ouff..
nu ska jag försöka sova

får väl endå försöka sova så hörs vi imorgon!
/EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0