jag drar på fest/tilda

jag drar på fest nu , ska käka hemlagad taco först sen kommer en vän som jag inte sett på tre månader och hämtar mig. evelina häng med? shit jag har fått över 100 sms på eftermiddan om den hära kvällen men bara så alla vet
JAG VILL TRÄFFA ALLA JAG KÄNNER IKVÄLL, NÄRA ELLER BARA EN SÄGA HEJ VÄN . för ikväll ska de firas, vissa fyllerju år imorn ;) jag fattar inte riktigt hur kvällen kommer bli men den får bli random och galen?

puss på er ha en bra LÅNGFREDAG!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0