IMGOINGTOCYPERN




Det här skrev min pappa för mjo för ungefär en timme sedan .. ;)

Visst är han duktig på facebook och hela köret? Lille pappsen <3. Och undra vart jag ska någonstans på måndag? Jo jag ska faktiskt flyga till Cypern om Arlanda är öppet och allt går som planerat. Härligt va?

Den här natten har varit sjukt j*vla jobbig. Jag somnade kanske vid 4- 5 och vaknade i omgångar varje timme ungefär. Och nu när jag vaknar så har jag ont i huvudet IGEN! Ush vaad jobbigt. Vädret är iallafall jättefint och vad sitter inte bättre än en cirre och lite frulle?
Puss sålänge


/EVELINA



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0