godmorgonjustinbieber


justin bieber- first dance


justin bieber- one time


Hur fin röst har inte justin bieber egentligen? Jag tycker han är jättegullig!
Jag vaknade föresten precis och jag har fått hem pizza som jag ska keka. haha, wanna be on top? - size 0? Ae tror inte de va ;).  Aya. Bara jag blir mätt så är jag nöjd!

Idag blir det en lugn dag. Ska känna efter hur jag mår o.s.v. Imorgon är jag ledig så det är jätteskönt! Men jag ska endå upp och dra mig emot ett ställe och snacka lite business med en chef angående 2010! Wish me luck.

Nu ska jag ner och käka pizza och kolla på massa inspelade program på tv från kanal E lätt den bästa tv- kanalen!

Puss och hoppas ni får en fin söndag. Vädret är jättebra i Norrköping så jag tycker att ni som inte har något att göra ska åka in till stan och käka halvars! Det har öppnat och jag tror ingen tycker att våren/ sommaren kommer in på ett bättre sätt än första käket där!

btw så fattar jag inte hur jag kan sova från 1 inatt till klocan 15:00 idag? aya jag behöver väl mycke skönhetssömn ;) haha.



bild ifrån halvars! :)

/EVELINA
 




Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0