Fyller år idag :) / sara

förlåt för dålig uppdatering. har helt enkelt inte haft tid sötnosar :)
idag är det lördag, påskafton och min födelsedag, matildas födelsedag och våran stora systers. och även millas (en barndomsvän) dag. har fått en ny mobil och pengar av min mamma. ♥ kläder av timmy och pengar av tommy. och snart kommer min pappa hit och min farmor. crille min pojkvän kommer i em. han sov här inatt men åkte tidigt idag. =( har fått jätte fina sms och jag är så glad. gulligt inlägg som evelina lagt in här nedan hihi . och ett inlägg på jossans blogg som VERKLIGEN var fint  :')  tack alla bästa.

igår åkte jag in till stan med sötaste tjejerna. blev helt fail dock. men dom är så härliga iallafall! slutade med att vi var hos vejpej med sing star oså.


jag och min pojkvän :)


dom här tjejerna fast två till  aja :) ... bilden är en vecka gammal.


bella jag och lina. i tor så åkte jag med bella till finspång. igår var lina med :)

( tog inga bilder igår) hehhh.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Charlie

Grattiiiis !!! :D

2010-04-03 @ 15:53:12
Postat av: julia

du har verkligen den perfekta hårfärgen! sån vill jag med ha ju ;/ ajjaj! grattis! :)

2010-04-03 @ 16:08:00
URL: http://jfisk.blogg.se/
Postat av: linaa

graattttttttttttttis beissta <3

2010-04-03 @ 16:37:03
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken mobil? :)

grattis sötnosar!

2010-04-03 @ 23:42:00
Postat av: mysiseen!

Grattis :)<3

2010-04-03 @ 23:42:35
URL: http://mysiseen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0