årets första grillning

(MATILDA HÄR)
jag är hemma från simon där årets första grillning hölls med ett par goa vänner , hah!
mysigt var det nog och mycket chill, vi satt säkert vid elden i 5 timmar.

Jag och vart med min vän bellie och simon sen 14.00 idag då jag åkte från evelaijna och sar ,
lite senare mot kvällen kom resten av folket.
Jag grillade dock inget eftersom det var korv som erbjöds heeeeeh

Nu kom jesper och evelina hit, var ute och mötte dom nyss.
Vi ska sova så trötta som vi är, huh , aya hoppas eran onsdag var great ;)

Hoppas sara kommer hem med kameran imoooooooooooooorn!!


en gammal bild på jag till höger,jesper och evelina :)
godnatt sötnosar. 


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

duvet att du, aso matilda är till vänster på bilden och inte höger.

2010-04-08 @ 20:10:19

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0