vblogg paow.

jo jag va nyss inne och kollade på paows blogg och då var de någon som hade gjort en video med hon och dessie och en fin låt till videon, och herregud så sjukt fint. jag känner också att jag saknar mina såkallade bästa vänner och de känns som de inte kommer bli oss igen. jag vet seriöst inte hur många gånger vi har bråkat och sådär men whatever, u get the point. & jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till. vi har tagit våren/ sommaren med storm, hösten och vintern då, ska vi skita i de eller? jag vet inte om jag vågar ge mer än vad jag får för jag mår så sjukt dåligt utav det och jag vet inte vad jag ska ta mig till då ..   jag vet inte hur mycket jag ska skriva om det här men snart aa, jag behöver inte ens skriva. jag hoppas ni fattar.




/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0