vad har hänt med mig?







jo ni klockan är 09.10 på morgonen och jag känner mig f*n dum i huvudet .. jag brukar sova till kanske 4 på eftermiddagen på helgen? och nu är klockan 9. okej jag erkänner att jag la mig sjukt tidigt igår, klockan 10 till och med, men det var ändå skönt. dock inte lika skönt att jag har ont i huvudet fortfarande.. jag får se vad som händer ikväll, jag orkar inte gå ut om jag har dyng huvudverk faktiskt, ååååh vad jag hatar att ha ont i huvet.


annars då? folk skriver såhär till mig stup i kvarten:



och jag måste säga nej typ? ae det här går inte also.
men ändå, hur skönt skulle det inte vara att dra till ica och köpa massvis med godis och sen ta det lungt? ojoj, evelinas vanor börjar ändras..


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0