till er (igen)

töntigt att skriva här, men bryr jag mig? nae.

ialf, jag är väl ialf den som öftast hör av mig och sånt? och vi bestämde till exempel att vi skulle vara igår ? jag och matilda snackade om det ialf, jag smsa dig och sa att du skulle komma till coffe house, kom du? nej det gjorde du inte sara.  jag väntade på er i stan och sen när jag kommer till thina och börjar smsa matilda sa hon att hon inte ville för att det regnade, visst det förstår jag men hör av er då då? skjysst att låta mig vara kvar när ni inte ens hör av er? jag skrev till och med det. klart jag inte fick svar. vad ska jag förvänta mig? okej jag ska inte överdriva, men det känns ju sjukt surt.

matilda och jesper var ju fan ute och gick i regnet igår också? då duger det eller?

och hallå, varför ska jag höra av mig? kolla själva vilka ni har varit med en senaste dagarna?
snacka inte .

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0