skolfoto / evelina

hej bloggen!

jag gjorde nyss mitt traditionella kvällsmål, broccoli & räkor mmh sjukt gott! snart blir de pizza tydligen också, det är väl ännu godare och ännu smalare haha.  eve<3pizza   ojuste, imorgon är det skolfoto också, klädval? i have no idea, jag är ganska snygg i allt så whatever liksom. förra skolfotot blev ju gulligt med våran lilla klass haha.
ser ni att de är en blondin utav alla eller? haha. jag står alltid ut 8)

naeni, nu ropar pappa och säger att det är pizza
puss sålänge! / evelina den dryga*

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0