semesterbilder EVELINA

DANMARK 2009



 

 
 






THAILAND 2008



 










SARDINIEN 2008





modellbild? haha



jag och hanna








BÅTSEMESTER 2008


bästa bea och jag. LIIIIIIIIIITE brun man var dårå 





 
ååh, jag va så j*vla brun . tänk på at det är blixt också ! 




nae ni, mer bilder kommer en annan dag eller något. jag måste ner och keka så min huvudvärk kanske försvinner någon gång i livet. pusspuss/ evelina !

 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0