precis hemkommen ifrån stan

shupelupelulu, nu är jag hos thina. jag kom precis hit. skolan har varit ganska soft, efter skolan åt vi chicken kebab och sen donken. haha, så himla smalt och bra! jao vad ska jag säga? imorse var jag j*vligt trött. gick upp en halv timme innan vi skulle åka till skolan så dagens outfit blev grå mjukisbyxor + tottes gråa tröjja. & aa mitt fina blonda hår ofcourse.

men whatever , jag har tagit massa bilder men har ingen sladd så jag kan inte lägga in ..
så sjukt jobbigt.  vi hörs senare! puss/ evelina ♥

Hottemptations Kommentarer
Postat av: NILO

skönt o va hemma! :) trevlig helg!

2009-09-04 @ 18:08:10
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/
Postat av: evelina

sv : jo det är skönt ! :)

2009-09-04 @ 18:38:46
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0