partysugna?

jo det är jag ialf, får alltid sådana kickar när jag bara är hemma utan att göra någonting, har liksom varit hemma i 2 dygn nu utan att göra ett skit ..  men om jag drar mig till skolan imorgon så kan jag festa! så det är väl bara att ta sitt fina rumpa och dra sig dit? för liksom evelina & fester = självklart?!

hotel room service

mer & mer partysugen! senaste festen va finlandsfärjan/ kryssningen så nu äre dax efter en vecka igen!

pusselipuss


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0