outfit / evelina


klänning- vila
jeansleggins- gina




japp sådär såg jag ut innan jag drog till stan! Nu är jag hemma igen och klockan är lite över 22. har fortfarande lite ont i huvudet men whatever ..

jag sara matilda tog en fika på coffe house (ni såg bilderna i ett inlägg lite under), sedan drog jag och basse till ifk arenan, rolle kom sedan och hämtade oss i söder och nu är jag hemma.  tänkte börja plugga lite nu, orkar inte egentligen men jag måste. ååh, jag har haft ont i huvudet hela helgen och det är sjukt jobbigt får proppa i mig ipren imorgon innan jag åker till skolan , vene riktigt när jag börjar men det är sånt som märks!

pusspuss/ evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0