mysmiddag

hej bloggen! jag och pappa åt nyss middag. det blev kantarell mackor i ugn och majskolvar, mmumma .. jättegott! vi tog även motorcykeln till ica och köpte godis och hyrde en film - Thick as Thieves. undra om den är bra? man kan hoppas ialf!

jag får sms hela tiden om fester och om jag ska på fester och blablabla. men nej, den här helgen blir jättelugn och skön, känns väldigt wierd att jag är hemma en helg, det man ser fram emot hela veckan liksom, men den här helgen är det så och det känns himla soft

hoppas ni alla får en jättebra lördag och gör inte för mycke dumma saker ikväll!




en gammal bild på josefine , mig och lina när vi var i skolan.
vadå att jag hade blått tema på mina kläder? haha
blåa glansleggins, blå glanströja, blå halsduk. SNÜGGT




HAHAHHAHA pappa kom nyss på att vi inte hade någon dvd spelare till tv:n,
är jag förvånad? naeeee. såna hära saker händer alltid, haha så himla fult


puss/ evelicious

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0