my life / EVELINA

eftersom att jag vaknade så himla tidigt idag så tänkte jag lägga ut ridbilder ifrån år 2001 så får ni se utvecklingen och vad som gör mig lyckligast i hela den här j*vla världen. jo hästar .


ÅR 2001 JAG VAR 9 ÅR


jag och galant




jag och candy







ÅR 2002 JAG VAR 10 ÅR


Emil & jag den här hästen red jag till.





jag red även prickolina på åby TL & tävlade en liten bana






ÅR 2003 JAG VAR 11 ÅR

jag fick min första ponny CHANTE




jag tävlade massa hoppning




jag fortsattte rida & hoppträna EMIL




jag provred en till b ponny men ångrade mig!






ÅR 2004 JAG VAR 12 ÅR


maskeradhoppning jag och CHANTE




jag fortsatte tävla hoppning




chante började stanna i hoppningen så vi började tävla
dressyr, självklart vann vi allt vi ställde upp i nästan.






ÅR 2005 JAG BLEV 13 ÅR

jag blev väldigt stor på chante och han skulle säljas
de sista tävlingarna började bli till ett slut


-




jag började provrida massvis med nya hästar





ÅR 2006 JAG BLEV 14 ÅR

och jag hittade min nya bästa vän- allram <3




2007 - JAG BLEV 15 ÅR (NO PIC)

ÅR 2008 - JAG BLEV 16 ÅR


alle och jag blev bästa vänner och han blev världens finaste ponny



jag red även till / in världens bästa FLASH
kolla vad fin han va!







ÅR 2009 (ÅRET IÅR , DET ÅRET JAG FYLLER 17)



sålde jag mina finaste älsklingar alle & flash.
mina bästa & finaste vänner




under tiden av hela den här perioden har jag haft / ridigt runt 15 hästar har dock inte bilder på alla plus att jag orkar inte lägga in hur många bilder som helst på dom utan det är bara på bas nivå!
ialf, det här var mitt liv förut och jag saknar det så sjukt äckligt mycket, det är sjukt :(


allt från mig/ EVELINA
ps. det va genom det här intresset jag sara & matilda träffade varandra! så någon gång ibland så kan man faktiskt få lägga ner lite sånt här på bloggen också :)



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

om du saknar de så himla mycke, så vf slutade du rida dårå? :)

2009-09-19 @ 18:54:05
URL: http://diaryoflinaallard.devote.se
Postat av: becca

Vet du vart chanté finns idag??? Fattar det som att du ägt han. Jag är en av hans tidigare ryttare. köpte han från en ridskola i kinda kommun. Skulle vara roligt att hitta han nutida ägare :)

2012-01-01 @ 21:50:20
URL: http://www.aktivmedhund.wordpress.com

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0