mtv VMA 2009

godmorgon alla fina flickor& pojkar. jag (evelina) sitter och kollar på MTV video music awards på mtv ofcourse. idag blev det också en väldigt tidig morgon. jag är chockad över att jag vaknar så sjukt tidigt  varje dag .. men det är nog ändå skönt nu när skolan börjar igen!

åter igen till VMA, lady gaga vann nyss ett pris för årets nykomling och hennes outfits är vad ska man säga? sjuktcoola. hur många vågar ha på sig såna kläder inför hela världen & vilka vågar stå för att de är homosexuella? (som lady gaga är). det tycker jag är j*vligt starkt och j*vligt rätt!

 
& jag tycker lady gaga är pretty damn hot också. eller vad säger ni?

/evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0