morningmorning/ evelina

hej gott folk, evelina här!  

 vet ni hur himla trött jag är? det är sjuuuuuuukt. min skjuss går om 1 timme och en kvart så de är bra att jag är uppe nu! sitter här och dunkar musik så jag ska vakna till liksom. Innerst inne tror jag att jag sover fortfarande faktiskt ..  ae ni jag ska inte uppehålla er mer just nu, för det hinner jag inte. nu måste jag trycka ner gasen i botten!  puss&hej 

vädret idag (som ni ser till höger) ser också ganska bra ut i NORRKÖPING (!). men man känner verkligen att det blir kallare & kallare för varje dag som går .. INTE KUL!


 
/ evelina!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0