morning bloggisss

vaknade för ett tag sen och jesper har kommit hit nu .
vi ser thehills och ska laga mat snart , sen kanske vi drar och solar vet inte N .

jag är helt sliten från igår , fast jag kom iallafall hem inatt , hih tur de! :)
det som hände igår med mig ni som var där , jag skulle bara sätta mig och ta de lite lugnt i soffan
sen somande jag (somnade lite förmycket) det har hänt förut och det är väl för att de blir för mycket , jag vet vart mina gränser går men aya hah det var en rolig kväll!

bloggar senare , just wait for the moment .

/ matilda

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

haha japp, jag hörde om det, du typ dog? :o

2009-09-27 @ 18:50:48
Postat av: bella

matilda, hoppas att du mår bra då? <3

2009-09-27 @ 21:07:18
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0