me right now


är jag inte fin? hah

naemen jag ska egentligen åka till pappa nu , men jag orkar seriöst inte .. klockan är 16:00 och jag måste kirra skjuss till sörping, sen ta buss till stan, sen ta tåg till kimstad, sen ta buss till blacka sen åka bil därifrån och hem till pappa PUH. lät inte det jobbigt? så som jag ser ut på bilden vill jag se ut hela kvällen. jättechill. annars då? jo jag mår bra & ronya blev jätteglad för presenterna hon fick utav mig! hon fick:

en vit lacoste t shirt med lila/ rosa ränder
ett par gråa leggins med spets längst ner
två chokladkakor

& en bamsekram! hoppas min lilla ängel blev nöjd <3.
och förresten, jag fyller år snart ......     den 4:e oktober. om 2 veckor och 6 dagar! så sjukt bra, men vad ska man hitta på dårå? fixa lokalfest eller bara ta det lungt och ao, vem vet? eller helt enkelt göra något galet som jag brukar göra.

ÄLSKAR att vara spontan och göra exakt det jag känner för. tummen UPP för det!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (: / fröken bitterfitta

2009-09-14 @ 16:16:08
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta
Postat av: malin

Ni 3 ser ju bra ut i vilka kläder som helst :P ni skulle kunna ha på er soppsäck o se bra ut xD

2009-09-15 @ 09:07:59
URL: http://mlennartsson.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0