MATILDA HÄR!

HEJ ALLA BLOGGLÄSARE!♥

förlåt så himla mycket för dålig update ;o

bara det att jag har haft fullt upp och levt livet nivet ;)

sen pajjade saras och mitt internet i två dagar men nu är de på topp igen , wieee!

i fredags efter skolan var jag föresten jätte duktig , vet ni va?

jag och lina simmade motionssim i 45 minuter , trodde ni inte va ? thihi
fick dock en riktig massage på kvällen av thomas , så värt!

idag är jag helt slut i hela kroppen och håller på att bli sjuk , inte kul :(

men nu ska jag prata med jesper och caroline hur vi gör ikväll, vi ska antingen till carro och chilla vattenpipa ohså men det som hindrar är att vi måste ta med teddy då och carro har en katt hemma och kan inte ta in lilla teddy i hennes hus , så en utav oss blir hemma med han , aya

vi hörs sen bloggen!

/ Matilda


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0